Klantenservice

Lees onderstaand voordat je producten aanschaft.

Kleuren
Kleuren op beeldschermen kunnen afwijken van de werkelijkheid. Dat kan komen door de verschillen in beeldschermen en/of instellingen ervan. Ook kan een kleur anders overkomen bij gebruik. Dit komt door verschillen in ondertoon van huid en lippen maar ook door het soort licht dat aanwezig is (bijv. daglicht, TL of warm licht).

Allergie?
Heb je last van allergie of denk je dat? Neem altijd eerst contact met ons op voordat je iets koopt en gebruikt. Wij geven je graag extra informatie.

Ruilen
Geopende make-up verpakkingen kunnen om hygiënische redenen niet worden teruggenomen / geruild. Dit geldt ook voor gebruikte accessoires.

Vragen? Contactformulier >>

Meest gestelde vragen over de volgende onderwerpen...

Wij maken gebruik van PostNL. Afhankelijk van je bestelling verzenden wij deze als brievenbuspost of als pakket met track & trace.

Bestellingen van particulieren zijn Gratis. Vakspecialisten €6,95.

Wij hergebruiken zoveel mogelijk verpakkingsmateriaal voor verzending. Op sommige blisters zit statiegeld zodat wij deze kunnen hergebruiken.

Producten worden geleverd zonder omdoosje omdat deze vaak direct wordt weggegooid. Wil je toch een cadeauverpakking? Laat het ons weten.

EGO cosmetics is het beste bereikbaar via het contactformulier >>.
Voor dringende vragen kan je een whatsapp bericht sturen of bellen met 06 467 222 34.

Deze staan op een aparte ingredientenpagina >>

Artikelen die je bij ons hebt gekocht, kan je tegen onderstaande voorwaarden retourneren binnen 14 kalenderdagen na ontvangst;
Cosmeticaproducten zijn zogenaamde hygiëneproducten, deze kunnen alleen geretourneerd worden als ze ongeopend zijn;
Accessoires dienen ongebruikt te zijn;
Verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening;
Je kan een product terugzenden als je een retouraanvraag hebt gedaan via ons contactformulier waarna je instructies via email van ons ontvangt;
Van artikelen die op de juiste wijze zijn geretourneerd wordt het aankoopbedrag minus evt. verzendkosten binnen 2 weken teruggestort op uw rekening.

Stuur je klacht via ons contactformulier >> en altijd een whatsapp bericht. Binnen 24 uur ontvang je onze eerste reactie.